mandag den 12. september 2011

Dagens outfit


Dagens outfit fra igår er en løstsiddende t-shirt med dansende kanin, pynt og pailletter fra Mini Nümph købt på udsalg. Jeg kan godt lide både deres prints og snit, som jeg synes formår både at være søde og seje på een gang. Desværre synes jeg den blev lidt kedelig i farven allerede efter første vask, men jeg har ikke erfaring nok med mærket til at vide, om det er sådan kvaliteten er generelt.
Nederdelen er fra Milk Copenhagen og fleecetrøjen fra Molo med vantelommer og ærmehul til tommelfingeren, som faktisk bliver brugt flittigt. Skoene med de slidte snuder er fra Skofus og kun en måned gamle, men sådan går det jo:-)
Indeni er der knæstrømper fra Hennes og Mauritz. Vi diskuterer årstidens påklædning en del lige pt., for selvom den kræsne frøken er et vikinge-barn, synes jeg, vi så småt skal væk fra de bare arme og de bare ben. Kompromiset er indtil videre blevet knæstrømper, som vi aldrig har brugt før, men jeg synes egentlig det fungerer godt og ser ret sødt ud.
De ekstra ben er ikke vores:-)


Blusen fås stadig rundt omkring. Hvis man skal bruge str 104 eller 122 fås den hos
Smartkids til kun en 50'er. Min mors butik har det største udvalg af størrelser til omring 80 kr., mens Mille Fleur, hvor jeg har lånt billedet, kun har den i str. 6 og stadig til fuld pris, nemlig 170 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar