fredag den 30. marts 2012

Shopping for shorts 2012

Endnu inden jeg er kommet så langt som til at hente sommertøjet ned fra loftet og gøre status over, hvad der passer en sæson mere, er jeg begyndt at kigge de nyeste shorts-modeller ud. Jeg har fundet 6 seje varianter, som kommer her:

Allerførst modellen Esben fra Hummel. Den kan man jo ikke andet end synes om ;-)
Jeans stof, blød linning og Hummel-pile - I like!

350 kr. hos www.houseofkids.dk

Næste model er fra Levis og har fine detaljer i benene. Kan man overhovedet være med på noderne uden at flashe lidt neon-orange et eller andet sted for tiden?


480 kr. hos www.houseofkids.dk




Pepe Jeans dyrker jo helt klart det slidte look her, som jeg synes er skønt. Jeg blev lidt pas på mælkedrengestriber for et par år siden - ved ikke helt hvorfor. Måske på grund af overdosis. Men disse er der så lidt landluft over, at man glemmer mælkedrengen.

530 kr. hos www.houseofkids.dk

Vingino er mit ubetingede favoritmærke inden for jeans. Jeg har valgt at vise dem bagfra, fordi det er her, man ofte finder de ekstra deltaljer - som her de ikke helt ens lommer. Ret dyre men ikke desto mindre skønne!

450 kr. hos www.houseofkids.dk

Tappa Nakki er med med en kort og helt lys model. Der var engang hvor mørke og lyse jeans skiftedes til at være in og out, men sådan har jeg ikke indtryk af, at det er mere. Man skal da have så mange nuancer som muligt! Vi mangler også en vesion med opsmøg, så disse er et godt bud.

350 kr. hos www.houseofkids.dk

Endelig er der blå sweat-shorts fra Gro - med hængemås. Og dem skulle man jo så overhovedet ikke tro, at jeg ville tage med på listen. Men for at det ikke skal være løgn, har jeg faktisk lige købt et par, der er stort set identiske med disse, bare mørkeblå. De var smidt i 2. sorterings-kassen på lagersalg, selvom de ikke fejlede noget og kostede kun en 50'er. Og jeg synes faktisk ikke hængerøvseffekten er så markant, at det gør noget, så jeg glæder mig til at se dem i aktion til sommer.

249 kr. hos www.smaahjerter.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar