torsdag den 5. april 2012

Scotch Shrunk & New Generals





Fredag rejste familien i forvejen på påskeferie, mens jeg blev hjemme for at arbejde. Det gør de en gang imellem, når min mand kan få frigjort nogle ekstra fridage. Og jeg er begyndt at nyde det mere og mere, efterhånden som ungerne er blevet større, og jeg har vænnet mig til, at være væk fra dem.
Og der er altid de samme to ting på programmet, når jeg er alene: en ordentlig omgang rengøring af huset - og shopping! Og det er ikke shopping, hvor man lige når at se sig om en halv time i den nærmeste butik, hvorefter man ræser hjem til madlavningen. Det er RIGTIG shopping til butikkerne lukker!
Vanen tro gik jeg amok allerede fredag aften efter arbejdstid og fortsatte lørdag med seks timer i Fields. Undervejs måtte jeg ringe efter min bror, så jeg kunne hjælpe ham med at bruge nogle penge også:-)
Egentlig var det ikke børnenes garderobe, der skulle have en indsprøjtning denne gang, men det endte alligevel med, at der faldt lidt af. Fields eneste børnetøjsbutik med mærkevarer, Olfert & Ofelia, havde nemlig ophørsudsalg med 50% på alle nye varer. Det kunne jeg selvfølgelig ikke stå for, så jeg nappede en gul t-shirt fra hollandske Scotch Shrunk, som er et nyt mærke hjemme hos os. Jeg er rigtig spændt på, hvad den cool bandit siger til halskæden, og om han vil gå med den. T-shirt med kæde fås i øvrigt hos http://www.houseofkids.dk/, hvor den koster 299 kr.
Derudover var jeg i New Generals popupshop, hvor jeg fandt et billigt undertøjssæt fra sidste sæson. New Generals har virkelig formået at gøre sig synlige og har fået meget god omtale den seneste tid, så det mærke er jeg også rigtig spændt på at prøve af.
Nu er jeg også nået frem til at holde ferie, og det er nok meget godt for økonomien;-)
Håber I alle får en god påske derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar