mandag den 16. april 2012

Jeans på stribe




Fra venstre: Vingino, model Elliot // I Dig Denim, model Soho // Name It // MarMar // Zara
Fra venstre: H&M // Hummel // H&M // Molo // Hummel
Næsten alle den cool bandits jeans var endt i vasketøjskurven på een gang - sikkert fordi de alle skulle have en ordenlig omgang med pletfjerneren. Men det gav mig lyst til lige at se dem - og vise dem frem - på rad og række. Jeg ved ikke, hvad normalkvantum for jeans er. Selv synes jeg, at 10 par måske er lidt over the top - og der var endda et par eller to, der ikke nåede med på billedet. Men altså, jeg har haft en mani med jeans det seneste års tid, og så er det løbet op. Og de er jo meget forskellige, både i farve og pasform - det må være undskyldningen:-)
Og nej, det er ikke billedet, der snyder. Jeg har et meget lavt, skævt og kikset vasketøjsstativ, så bukerne hænger faktisk meget tæt på jorden. Så fik jeg lige pralet af den detalje også :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar