onsdag den 25. april 2012

Weekendens outlet

Underbukser/boxers fra Rockefella og Petit bateau // hættetrøje fra Ticket to Heaven // pude fra Ferm //solbriller fra Kaiki // langærmede bluser med hulmønster fra Rosemunde // herresokker fra Bjørn Borg // drengebluse fra Petrol Industries // to par ballerinaer fra Debbie // taske fra Hummel

De sidste par år har jeg været fast gæst på CPH Moda Outlet i Bella Center og plejer at få shoppet bredt igennem. Det er lidt en blandet landhandel, og hvis man primært går efter tøj til sig selv, kan der godt være lidt langt mellem snapsene. Til gengæld kan man finde lidt af det hele, og der er en ok børneafdeling. Da det primært er forhandlere og ikke mærkerne selv, der sælger ud, kan man blandt andet få nogle af de gode udenlandske mærker til spotpriser. Eller Hummel for eksempel, som ikke selv holder lagersalg. Jeg går også altid efter lidt boligtilbehør - især puder fra Ferm, som kan fås til kun 150 kr. - ren foræring :-)
Mand og børn kiggede derud kl. 15 om søndagen, hvor der var gratis entre, og så væltede det ind med ønsker til nyanskaffelser fra de to yngste - mens senior stod og trippede for at komme hurtigt afsted igen. Jeg fandt et par leopardplettede ballerinaer fra Debbie til frøknen - noget jeg har ledt længe efter. Men da lige præcis hendes størrelse var udsolgt, fik hun mig i stedet til at købe et par sorte med lidt glimmer i (som ikke kom med på billedet, fordi de nærmest var klistret fast på hende efterfølgende). Slet ikke det samme! - men så var hun glad...Til gengæld rynkede hun på næsen ad mine orange af slagsen og sagde "nej, købte du DEM". Vi skal nok få meget glæde af hinanden udi shopping:-)
Jeg ville gerne prøve Designer Forum, som ligger her i den kommende weekend - jeg har på fornemmelsen, at der er flere af de virkelig gode mærker at hente. Men der ser ud til at være dårlig karma på den front, for det ligger altid i weekender, hvor jeg ikke kan. Og så er det jo, at man skal forsøge at glæde sig over alle de penge, man sparer...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar