tirsdag den 24. april 2012

Nyt børne-nyhedsbrev fra Trendsales


Trendsales har vist endelig langt om længe fået øjnene op for potentialet i alle os mange mødre, der bruger sitet til at købe og sælge børnetøj. De har nemlig lige lanceret et nyhedsbrev specifikt målrettet det marked. Første version var helt ok, hvis man kan lide at få lidt hurtigt input. Det, der måske er lidt anderledes i forhold til andre nyhedsbreve, er, at de plukker annoncer fra deres bazar til et par temaer; denne gang unika og franske fristelser. Derudover kan jeg jo godt lide collager, så det labber jeg i mig:-)
Endelig har de også fået deres egen blog målrettet børnenes univers, nemlig Littledot, som jeg fulgte i forvejen, og som jeg godt kan anbefale. Hvilket minder mig om, at jeg skal have revideret min blog-roll, for der er faktisk flere fine børnemode-blogs derude. Men kommer tid...kommer tid...:-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar