fredag den 22. april 2011

Dagens outfit

I eftermiddag har den stået på påske-hygge hos mine forældre og en forsinket fejring af min fødselsdag. Og der har været masser af tid til at lege køkkenleg med kagebagning i mit gamle legehus.
Tøjet er valgt af frøkenen selv, og den her cardigan fra Aya Naya er simpelthen så sød, så jeg er rigtig glad for, at den er godkendt:-) Detaljerne er bare super fine: knappen, de indvævede grønne blomster, blondekanten forneden, rynkeeffekt på skuldrene...
Nederdelen er fra Småfolk med hesteprint - og gule sko fra Petit Schnoor giver lige et ekstra pift, men kom desværre ikke med på dette snap shot. Dem kan man se på mit indlæg fra sidste weekend.
Aya Naya laver udelukkende pigetøj op til str. 12 år - og altid i romantisk stil. Det forhandles flere steder på nettet, men bl.a.http://www.styledelux.com/ har et pænt udvalg af den nyeste kollektion, fx. denne rosa cardigan.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar