torsdag den 21. april 2011

Påsketilbud hos Milk Copenhagen

Her i vinter forelskede jeg mig totalt i denne uldne sweater, og det er et af de få stykker vintertøj, som jeg slet ikke har fået nok af. Og stilen og den gode kvalitet har gjort mig til fan af Milk. Det er selvfølgelig ikke det hele jeg er lige pjattet med, men især i drengeafdelingen, synes jeg, at de rammer en stil, som passer godt til alderen 6+, og som ikke bliver for sød. Rib-varerne og designet med store tal på maven minder om Milibes. Jeg har også tidligere flashet en lilla tylnederdel herfra, og deres pigekollektion er også en ret god blanding af det yndige og det rå. Og fik jeg sagt, at tøjet er til at betale?:-) Ligesom Pomdelux kører de udelukkende med webbutik og home parties.
Her i Påsken har de sat nogle af varerne i deres forårskollektion ned - man skal gå efter påskeæggene:-) Tilbuddet varer til på mandag den 25.4.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar