søndag den 10. april 2011

Gode mærker der forsvandt

For et par dage siden faldt jeg over et blog-indlæg fra begyndelsen af 2010, der opremsede nogle mærker, som ikke havde sendt nye kollektioner på gaden. Blev temmelig overrasket, for for et par af mærkernes vedkommende havde jeg slet ikke bemærket at de ikke fandtes mere.
Ok, Fablefant var jeg klar over var gået konkurs, og jeg var med til at rydde det sidste lagersalg. Blusen med skibet er derfra og venter stadig på at komme i brug. Mærket er så siden genopstået i endnu ret begrænset omfang under House of Kids.
Nanoou var også et fint økologisk mærke som pludselig forsvandt fra scenen.
Men at både Schuster og Haugaard og Krista Lynggaard var ude af billedet kom bag på mig. De har ganske vist aldrig været blandt mine favoritmærker - tror faktisk kun vi har ejet hhv. et par leggings og en sommerkjole fra hhv det ene og det andet - men derfor er det nu alligevel lidt vemodigt. Heldigvis kommer der jo nye mærker på banen, som både udfylder tomrummet og måske bidrager med noget helt nyt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar