torsdag den 28. april 2011

Retour kollektionsprøver

Hvis du ligesom jeg har en dreng - eller for den sags skyld en pige - som er på vej over i en mere sej stil, der bryder med det barnlige, farveglade retro-børnetøj, så synes du måske også om det hollandske mærke Retour Denim de Luxe. Hvis du samtidig er indehaver af et barn, der bruger str. 8 år (eller hvis du vil købe forud, selvfølgelig), så har http://www.kidzshop.dk/ en fast kategori i shoppen, hvor de sælger kollektionsprøver. Udvalget varierer, men pt. har de et fint udbud til rigtig gode priser, bl.a. jeans i flere modeller til 180 kr.
Jeg har kigget rigtig meget, men endnu ikke ladet mig friste - af den simple grund, at jeg synes vi har så mange jeans, at de virkelig skal skille sig ud, for at jeg kan bilde mig selv ind, at vi har behov for endnu et par i den størrelse. Men fristende er det, for jeg er vild med jeans for tiden. De har dog også meget andet end jeans, bl.a. skjorter, hættetrøjer og accesories som bælter og tørklæder. Og derudover er der selvfølgelig den helt nye kollektion og efterårskollektionen, der er på udsalg, og som selvfølgelig findes i andre størrelser. De begynder ved str. 2 år og laver modeller op til 14 år. Så det er bare at gå ombord:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar