søndag den 17. april 2011

Sæsonens børnesko

Af en eller anden grund er jeg altid for sent ude når det gælder indkøb af sæsonens børnesko. Jeg har ofte handlet i Englebasser på Amagerbrogade, som er en super butik med et lille men godt udvalg og rigtig sød og kompetent betjening. De tager sig altid rigtig god tid til at hjælpe med at finde den helt rigtige sko. Men nu ligger butikken lidt bøvlet for os, så det er ikke altid jeg orker turen med to unger i ulvetimen. Da de var helt små købte jeg som regel også kun et par sko pr. sæson, men nu synes jeg, at de skal have noget at skifte imellem - og der kan så godt være nogle billigere par imellem.

De røde sko er Coops mærke Friends og købt billigt i Kvickly. De er sådan set fine til årstiden, men problemet er, at de er med snører, hvad de jo ikke er så glade for i børnehaven. De sorte lærredssko med røde snørebånd er fra H&M og købt til at øve sig på. Håndelaget mangler stadig, så de duer ikke rigtigt endnu som primære sko. Sandalerne er fra Camper og var for store sidste år, men i år passer de heldigvis perfekt. Det samme er tilfældet med de gule tullesko fra Petit Schnoor og de ternede fra Vans, som ikke nåede med på det første billede. Basketstøvlerne med margueritter fra Molo kommer ikke helt til deres ret - de er bare så fine, men måske en anelse store endnu 
Så som man kan se, er vi ikke helt i hus med det endnu. Begge unger mangler i den grad nogle nemme sko, som også kan bruges når det er køligt. Jeg havde egentlig forelsket mig i et par blå sko med gul stjerne fra Bykier som jeg syntes var cool til banditten. Men da den kræsne frøken ikke fandt noget der faldt i smag er det blevet til disse fra Hummel til ham og et par Kangaroos med blink til hende. Jeg må indrømme at Kangaroos design ikke lige er min smag, men jeg kan godt leve med dem, hvis det skaber fred mellem mor og datter:-) I øvrigt har begge haft Kangaroo støvler denne vinter, og alt andet lige er kvaliteten rigtig fin og de holder sig hele og relativt pæne selv gennem en lang sæson. De nye sko er bestilt hos http://www.smartkids.dk/ og vi afventer levering:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar