søndag den 26. juni 2011

Sommerens udsalgs-shopping

Sommerens udsalg og lagersalg har kastet lidt mere af sig, end jeg egentlig havde forventet. Jeg har både købt forud og købt lidt til den kræsne frøken, som lige pt. er en smule mindre kræsen, end hun har været længe (7-9-13). Det kostede lidt kamp at få den cool bandit til at stille op til foto-session, og nogen stor karriere som børnemodel skal han nok ikke regne med, med de grimasser han skærer:-)
Først fik jeg smækket ham i shorts fra Milk Copenhagen og en t-shirt fra Louie Louis med en grøn rib bluse fra Katvig inden under. På billede 2 har han en grønstribet undertrøje/top fra Katvig på og et par knickers fra Koin. De er med "twist", hvilket jeg umiddelbart synes ser lidt spøjst ud til ham, men jeg satser på, at det er fordi, de er købt et nummer for store og først skal i brug til næste år. Til sidst har vi genbrugt shorts fra Milk og sat en hættetrøje fra Hjorth til, som også først skal op af skuffen til vinter.
Det var lidt nemmere med frøknen, som er i en oliengrøn sommerkjole fra Pompdelux med sit første rigtige tørklæde til fra Milk. Den blå og hvidstribede kjole med røde kanter er fra Louie Louis og er et lagersalgs-scoop til kun 50 kr. Hårpynt og massiv tingeltangel er selvfølgelig hendes eget valg:-) Endelig er der strutskørt fra Milk med bluse fra Katvig til. Strutskørtet er rigtig stift i det, hvilket jeg ikke vidste da jeg bestilte det, og det er ikke helt så anvendeligt som de almindelige tylnederdele vi har, men det er ret populært. Blonde-gamasherne, som går igen på alle billeder, er en gave fra mormor og købt hos Ellos.
Jeg behøver vel ikke at sige, at det kun er et lille udvalgt af de nyeste indkøb, som er med her:-) Men nu hvor sommerferien nærmer sig, må det vel også snart være slut med fristelserne!

2 kommentarer: