lørdag den 25. juni 2011

Sprout by Gro nomineret til Global Fashion Award


Det danske børnetøjsmærke Gro er med deres økologiske Sprout linje blevet nomineret til en Global Fashion Award i kategorien "Breakthrough brand or retailer." Rigtig godt gået, og jeg synes da også kollektionen kan noget - selvom jeg må indrømme, at jeg først har fået øje på den nu. Jeg er normalt ikke den helt store Gro fan, og jeg tror faktisk aldrig, vi har ejet andet end det par shorts jeg skrev om her og måske et par baby t-shirts.

Det er faktisk ofte deres princip med at sætte dannebrog på tøjet, der har afholdt mig fra at købe det. Det der med at flashe nationale symboler er ikke lige mig:-)
Men Sprout-kollektionen vil jeg helt sikkert holde øje med fremover. Den laves kun til piger i aldersgruppen 2-14 år. Billederne er fra spring/summer 2011 og man kan se mere her.
Jeg har fundet enkelte styles på udsalg rundt omkring, men der er ikke det store udvalg. Prøv fx. http://www.zikzakzebra.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar