søndag den 5. februar 2012

Fotos fra modeugen








I dag er jeg sprunget ud som modefotograf med en debut af noget svingende kvalitet. Men jeg har valgt de mest hæderlige billeder ud, som jeg har knipset af det daglige modeshow på CIFF Kids i Bella Center. Pudsigt nok har jeg haft mest held med billederne af den trend, der fangede mig mest, og som de havde valgt at kalde "creative colours". Det var ikke den smukkeste af de i alt fire trends i showet, men den mest opfindsomme, mest inspirerende og mest udfordrende efter min mening.

Jeg supplerer med en lille håndfuld fuldkomne pressefotos fra arrangementet. Sættet med den mønstrede vest ud over en sort og hvid stribet hættetrøje ser lidt pudsigt ud på billedet, synes jeg, men var virkelig fedt, når man så det live. Når stilen appellerer til mig, er det helt klart også fordi, den har en måde at mixe farver og mønstre på, som jeg selv skal øve mig i, og som derfor bliver ved med at overraske. Og noget af det fede er så, at man jo kan begynde med at sætte en enkelt pang-farvet del sammen med mere neutralt og ufarligt tøj. Men det vender jeg tilbage til...

Næste gang tror jeg forøvrigt, at jeg tager frøknen med. Der var masser af andre børn, og jeg tror, hun ville have elsket at se showet.


 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar