onsdag den 15. februar 2012

Mere modeuge

Jeg synes, jeg skylder lidt flere billeder fra modeugen. Om ikke andet så for at illustrere de tre øvrige trends, som CIFF og Cover Kids havde valgt at pinne ud i deres show. De fleste billeder er hentet fra CIFF Kids egen hjemmeside og et par stykker har jeg selv taget - det er de mest grynede af dem, selvfølgelig...


Først "Powdery Pastels". Pænt og nydeligt men ikke to die for...

 
Mere pastel....


"Urban Rodeo". Praktisk tøj - med masser af denim, og så er jeg jo allerede solgt!



Det her look det elsker jeg! Ikke mindst fordi skjorten til forveksling ligner den fra Koin, banditten havde på til Jul - fedt med mode, der holder mere end én sæson. At han så skal tvinges, trues, nusses og sweet-talkes til at have den på, er en anden snak...


Og så er der kostskole-looket "L'Ecole Preppy", som jeg også godt kan lide, men mere som afveksling end som daglig stil.



Med et par finkede attituder til pigerne. Men ellers super smukt. Man kan næste ikke andet end at holde af det...


Og så sætter jeg punktum med endnu et billede af "Creative Colors", og det er for solskinsbuksernes skyld. For den trend hænger heldigvis også ved, så bandittens fra Stella McCartney kan få en chance mere...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar