tirsdag den 7. februar 2012

Neon

Som jeg skrev i mit seneste indlæg, var der knald på farverne i en af de trends, som blev vist på CIFF Kids' show i sidste uge. Så meget knald, at vi er ovre i neonfarverne. Jeg synes, der er blevet talt om den neon-trend længe, uden at jeg i hvert fald helt har kunnet få øje på den. Men til næste vinter tror jeg, vi er ved at være der:-)Jeg tvivler på, at vi bliver nogle af dem, der springer ud i neon fra top til tå, fx i form af en flyverdragt fra Reima, som man kan se herunder. Men et neutralt mørkt sæt og så en hue der giver den gas, det kan jeg godt se for mig. Og der er flere muligheder for at krydre med neon-detaljer. Her kommer et udvalg, som jeg har spottet på messen.



Fint tilbehør fra Oilily


Neon inderst fra gsus jr. Kunne være fedt bare at lade det titte
diskret frem i kanterne.


De karakteristiske Hummel-pile i selvlysende varianter


Mine favorithuer fra Ticket to Heaven


Sko med pang fra bl.a. Kangaroos


Ingen kommentarer:

Send en kommentar