søndag den 12. februar 2012

Lys, tak!

Jeg elsker at se andre Bloggeres outfit-billeder - både med børn og damer. Og egentlig ville jeg gerne have nogle flere af dem her hos mig selv, hvis bare ikke de var så hulens svære at tage. Dels er mine børne ofte uvillige som modeller - medmindre man bestikker dem med et eller andet. Dels er der det problem, at der næsten aldrig er lys nok her om vinteren. Eftermiddagen er no go, vi kommer altid alt for sent hjem. Og vores morgener ser nogenlunde sådan her ud:

Kl. 7.00: De voksner står op - det er i virkeligheden lidt for sent...
Kl. 7.15: Børnene vækkes - noget for sent, men de er svære at vække...
Kl. 7.30: Alle sidder endelig ved bordet - alt for sent, men hvis bare alt går efter planen, så...
Kl. 7.45: Børnene er næsten påklædte. Moren opdager, at hun ikke har været i bad, ikke ved hvad hun skal have på og ikke kan finde sin telefon, sine nøgler og sin taske..
kl. 8.00: Moren er påklædt og har fundet taske, telefon og nøgler, men har højt blodtryk og skinger stemme. Børnene skal lige fjolle lidt, tisse, finde en bamse, finde en støvle, skændes lidt, nægte at børste hår, mugge lidt, og nægte at gå nogen steder...
Kl. 8.15: En sur og storsvedende mor og to sure børn med filtret hår på vej over stepperne med faldefærdig cykelanhænger. ALT, ALT for sent - igen..
(og JA jeg ved det gik galt allerede kl. 7, da jeg kom for sent op!)

Men alt dette bare for at forklare, hvorfor vi aldrig lige får udnyttet de 10 minutters lys, der er om morgenen, inden vi tager afsted, og hvorfor billederne af (gårs)dagens outfit er så mørke..! :-)

Trøje: The Brand // Hue: vist nok fra Tøj og Sko








Ingen kommentarer:

Send en kommentar