onsdag den 29. februar 2012

Mala style



Som jeg har skrevet om tidligere, er der flere og flere børnetøjsmærker, der vælger et koncept, hvor tøjet alene forhandles via egen hjemmeside og home parties. Det gælder også nogle af de etablerede mærker, som man ellers har kunnet købe hos et et bredt udvalg af forhandlere.
Ofte synes jeg desværre, at mærkerne bliver næsten usynlige, når de er væk fra de fysiske og virtuelle hylder - man skal være en stor fan for at fylde sin kurv i en butik, der kun forhandler ét mærke.
Mala er et af de mærker, som jeg syntes var her og dér og alle vegne, indtil de lagde konceptet om - nu ser jeg dem næsten ikke. Heller ikke på de børn jeg møder i skolen og børnehaven. Det er lidt synd - men de må jo vide hvad de gør. Og homeshopping konceptet passer godt til en krisetid.
Jeg følger dog Mala på Facebook og faldt så lige for dette patchwork-inspirerede stof, som findes i flere forskellige styles. Vi har ellers haft rigtig meget Mala tøj - så meget, at jeg nok har fået en overdosis. Det skal man passe på med:-)

Næste skud på homeshopping-stammen bliver i øvrigt Norlie, der har vaslet, at de lægger konceptet om til efteråret og ved samme lejlighed sænker priserne med 40%. Hvis de kan holde design og kvalitet på samme høje niveau, som det folk allerede kender, tror jeg godt de kan forøge deres fanskare!

2 kommentarer:

  1. Hej Vibeke, tak for din kommentar! Jeg vil helt sikkert komme tilbage og læse din blog :) Savner lidt reportage om Skandi mode for børn!

    SvarSlet
  2. Hvor hyggeligt, at du lægger en kommentar her hos mig:-) Jeg følger dig via facebook og synes omvendt, at det er spændende at se de mange fine mærker fra resten af verden, som ikke er så kendte her i DK i hvert fald.

    SvarSlet