tirsdag den 8. maj 2012

To damer til tøjparty



Her i weekenden havde den kræsne frøken og jeg fornøjelsen af at være til vores første tøjparty. Det var frøknens venindes mor, der var værtinde - så vi var faktisk mere på frøknens hjemmebane end min:-) - og mærket var Milk Copenhagen, som vi kendte rigtig godt allerede.
Jeg kastede mig selvfølgelig straks ud i at endevende alt, hvad der var at endevende, mens frøknen først skulle varme op og spille lidt på den medbragte ipad - og der kom ikke meget respons på de forskellige tøjstykker, jeg hev ned til hende.
Men da der først gik hul på bylden, kom de skjulte shoppe-gener rigtig frem i lyset, og der blev valgt og vurderet til den store guldmedalje! To kjoler blev det til (bl.a den lyserøde herover), en top, en bluse og et bælte i sølv. Der var 25% rabat på alt på stangen, så jeg slap nådigt med 800 kr, inkl. lidt til storebror. Og det allerbedste er, at de ting den kræsne frøken selv vælger, næsten er et sikkert hit i garderoben bagefter.
Alt i alt var det overraskende nemt og hyggeligt at være til tøjparty. Og der var også lækker chokoladekage - så det vil vi gerne inviteres til en anden gang:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar