lørdag den 26. maj 2012

Udsalgs-ønsker til frøknen



Nu kan det vel ikke vare længe før udsalget starter! Det er så småt igang og især homeshopping-mærkerne som Milk Copenhagen og Pompdelux er ude med de første nedsættelser. Jeg glæder mig som altid til at skulle på jagt efter de gode kup. Men jeg må nok se i øjnene, at børnene ikke rigtig mangler noget, så argumenterne for at købe stort ind er jo desværre lidt svære at få øje på. Frøknen kunne dog godt bruge et par nye cardigans til at tage ud over de tynde stropkjoler. Den gule fra FUB er en favorit, som jeg har ønsket længe.
Kjoler er et klart hit hos frøknen selv, så dem kan vi selvfølgelig godt bruge flere af, selvom det ikke ligefrem er en mangelvare. Den grå er fra Bobo Choses, som er et mærke, vi endnu mangler at prøve. Og så er der et af mine favorit-print i år: ice cream fra Soft Gallery. Desværre ser kjolen ikke ud til at være til at opstøve på nettet (og gid jeg dog kunne få frøknen i buksedragten), men jeg har spottet den i en butik i indre by. Så der løber jeg ned så snart det ringer ind:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar