tirsdag den 23. august 2011

Bukser fra Zara

Da jeg i sommer nævnte, at jeg havde set farvede bukser til drenge i Zaras butik i København, var de endnu ikke kommet i webshoppen. Men det er de nu, og de fås faktisk i hele 8 farver. Her kommer lige et par billeder - et for de tilbageholdende og et for de mere modige:-)




Jeg endte selv med at købe et par gule hos Stella McCartney. De er i super kvalitet, men er blevet mødt med en lidt skeptisk rynken på næsen og et "de er gule". Jeg håber de kommer på på, når de har ligget og lyst lidt op i skuffen:-)
Ellers går turen nok til Zara efter et par blå..
Jeg har ganske vist ikke de allerbedste erfaringer med deres bukser. Vi har haft to par, hvor knapperne gik i stykker, og hvor der hurtigt gik hul i stoffet. Jeg ved ikke, om jeg er den eneste?

Ovennævnte model hedder SKINNY TROUSERS og koster 159,-

Man kan se alle farverne her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar