mandag den 29. august 2011

Forhandlinger om flyverdragt

Er I andre gået i gang med at se på flyverdragter - eller har I allerede købt? Jeg plejer ikke at være i særlig god tid, men måske er det vejret, der får mig til at tænke i de baner...
Heldigvis får vi kun brug for at investere i en enkelt i år, da den anden duer endnu. Den kræsne frøken har allerede udset sig en model fra Cupcake med et stort hjerte på brystet (ja jeg viste hende selv et opslag i Junior i medindflydelsens højhellige navn), men jeg er i gang med at bearbejde hende til at godtage den mere simple lilla model fra Milk Copenhagen. Ikke fordi jeg ikke synes, at Cupcakes er skøn, men der er 400 kr. til forskel i prisen, og det er jo en del, når den ene koster 599 og den anden 999.
Sidste års pigemodel var en dragt fra Hollys. Super sød, men desværre ikke så slidstærk. Den mørkeblå drengedragt fra Name It købte jeg, fordi den havde fået ug i en test (kan ikke huske hvilken), og jeg synes bestemt den levede op til den gode omtale. Den findes i øvrigt også i en lilla version i år samt i en mønstret version, som jeg dog ikke er så pjattet med. Prisen er 799,- 

http://www.kids-world.dk/ som jeg har lånt Cupcake-billedet fra har i øvrigt et pænt udvalg og sender fragtfrit.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar